Gatas konge, klar for action

Noen ganger trenger du ingen spesiell grunn til å sette deg i salen. Du vil bare komme deg ut. Ut i det fjerne, vekk fra alt.

I 2017 kom denne hverdagslige streetfighteren i en ny, gjennomdesignet versjon, strippet ned til det mest nødvendige – med mer krefter, bedre fjæring og sterkere bremser. CB650F er gatas skrekk: Stylingen er aggressiv, men de sterke musklene spiller på ditt lag og er klare for lek og moro.

Her har designteamet av unge Honda-ingeniører fått boltre seg fritt. Resultatet er en helt rå sykkel som er både sporty og brukervennlig, og som passer til alle slags førere – på travle bygater og svingete landeveier.

 

Den gir nybegynneren rom for å utvikle seg, samtidig som den byr på nok av moro bak styret for mer erfarne motorsyklister.

 

CB650F er ganske enkelt en allsidig sykkel som mange kommer til å sette pris på. Og apropos pris: Prislappen på CB650F er en opptur i seg selv.

 

 

 

Kraft når du trenger det

Den 208 kilo tunge sykkelen er lettkjørt, takket være det brede styret, det gode styreutslaget og den lettdoserte clutchen. Den splitter nye motoren er en rekkefirer på 649 kubikk, med lav- og mellomregisteret i fokus. Du trenger ikke høyt turtall når du gir gass gjennom svingene. Høyeste gir kan brukes allerede fra lave turtall, og motoren drar rent hele veien.

 

Det firesylindrede CB-sortimentet har en stolt historie som går tilbake til 1969, da den banebrytende CB750 ble lansert.

 

 

I Hondas historie har mellomvekterne (400–750 kubikk) alltid spilt en av hovedrollene i modellprogrammet. Det er kombinasjonen av lav vekt og sterk motorytelse som er årsaken til suksessen. Hondas nakne sykler er resultatet av flere tiår med teknologisk utvikling på Honda-fabrikken. Resultatet du ser i dag, er gjennomtenkt, lekent, sikkert og bensingjerrig.

 

 

Gode gener og lekkert design. Komfortable egenskaper og spenstig kjøreutstyr som gjør at du garantert blir lagt merke til.

 

Salen er komfortabel, og lengre turer langs landeveien er ikke noe problem. Er du ute etter bagasjemuligheter, får du både en 35 liter stor toppboks og en veske til passasjersalen, og dessuten annet diverse utstyr i karbonfiber, varmeholker og alarm.

Se alle detaljer og originalt tilbehør til CB650F >

 

se video

Dashbordet er ryddig og rent med turteller og speedometer til venstre, resten til høyre.

UTFORSK streetfighteren cb650f

Klar for enda mer moro?

Helt siden lanseringen i 2012 har NC750S hatt en magnetisk effekt på bikere i alle aldre. Denne nakne 750-kubikkeren er storebroren til CB650F og kom i en ny og oppgradert utgave i 2017. Nye NC750S er resultatet av en kontinuerlig videreutvikling og optimalisering som har pågått hos Honda siden 2012.


Denne nye versjonen har større motor, mer krefter, bedre dreiemoment, doble balanseaksler for supermyk gange, ny eksospotte og høyere giring. NC750S kombinerer slående, fremtidsrettet design med en morsom og økonomisk kjøreopplevelse. Bli med tilbake til motorsykkelens essens: fri mobilitet og ren kjøreglede.

Sjekk ut NC750S