Honda

VFR800X Crossrunner 2020

Finn ditt pusterom.


Art.nr. VFR800XH

    kr 174 990

    Vrakpantavgift på kr. 500,- tilkommer

    Prisen er eksklusiv frakt- og klargjøringskostnader

    Finansiering fra kr 2 346,00/mnd. (60 mnd.)
    Finansieringspris kr 202 006,50.
    Se detaljer
    Høydepunkter
    • VTEC 90-graders V4 DOHC 16V-motor
    • Antispinnsystemet Honda Selectable Torque Control (HSTC)
    • Dobbel aluminiumsramme
    • Justerbart sete
    • 5-trinns varmeholker leveres som standard
    • Selvkansellerende blinklys
    • LED-lys foran og bak
    Beskrivelse

    VFR800X Crossrunner er en banebrytende motorsykkel som kombinerer det beste fra sportstouring og adventure. Her står eventyrlysten i sentrum, og siden den første modellen ble lansert i 2011 har sykkelen gått gjennom en omfattende evolusjon.

    En legendarisk råtass

    VFR800X er utviklet for hard bruk og heftige kjøreopplevelser, kombinert med en lett luksuriøs fremtoning og praktisk sans. Komforten er meget god. Setet kan justeres i to høyder for bedre oversikt og en mer behagelig sittestilling, mens det digitale displayet er lett å lese. Du finner et praktisk oppbevaringsrom under setet. En justerbar vindskjerm gir deg ekstra beskyttelse mot vær og vind.

    Nye VFR800X Crossrunner har fått en rekke oppgraderinger og nye funksjoner for å befeste posisjonen som en Premium Adventure Sportstourer.

    Hjertet av sykkelen er en VTEC 90-graders V4 DOHC 16 ventilers motor, som nå byr på mer moment i lav- og mellomregisteret for behagelig og ubekymret kjøring, samt og mer kraft på toppen av turtallskurven med et maksimalt kraftuttak som er økt til 78kW (106HK), ved 10250 omdreininger.

    Nye Crossrunner har også fått lengre fjæringsvei, nye hjul og bremser, sofistikerte LED lys og skarpere linjer i utseendet. Oppvarmede styreholker med fem ulike varmeinnstillinger er standard, sammen med Hondas selv-kansellerende blinklys.

    Sikrer optimalt veigrep
    En annen viktig oppdatering er Hondas avanserte torque kontrollsystem (HSTC), som kommer med to nivåjusteringer – samt kan slås helt av – der sensorer automatisk oppdager om bakhjulet er i ferd med å miste veigrepet, og sømløst reduserer kraftoverføringen til bakhjulet for å sikre optimalt veigrep under alle kjøreforhold.

    Den doble aluminiumsrammen kommer med en lettere, justert subramme og ny svingarm i aluminium - nok et signaturelement fra VFR-serien. Fjæringsveien er økt med 25mm i den todelte teleskopgaffelen framme, og 28mm i den bakre demperen.

    ABS er standard, og forhjulet på 17 tommer er utstyrt med doble 310mm hydrauliske bremseskiver med radialmonterte, firestemplede kallippere. Dekkene kommer i sportslig gatestørrelse på 120 framme og 180 bak, for perfekt oppførsel.

    Spesifikasjon
    Kubikk 782,00
    Effekt (HK) 106,00
    Girkasse Manuell
    Sittehøyde 835,00
    Førerkortklasse A
    CO2 g/km 121,00
    Forbruk l/mil 0,52

    Motortype

    Boring 72
    Kjølesystem væske
    Antall sylindre V-4
    Effekt (HK) 106
    Motortype Liquid cooled 4 stroke 16 valve DOHC 90*/V4
    Drivstoffsystem injection
    Tenning elektronisk
    Start el
    Slaglengde 48
    Moment 75nm/8500 rpm

    Girkasse

    Kraftoverføring manuell
    Antall gir 6

    Mål/vekt

    Bensintank 20.8ltr
    Bakkeklaring 165mm
    Høyde 1360mm
    Lengde 2190mm
    Kjøreklar vekt 242kg
    Hjulavstand 1475mm
    Bredde 870mm

    Annet

    ABS ja
    Bremser framme ABS 2 channel
    Bremser bak ABS 2 channel
    Demping framme 43mm HMAS cartridge type telescopic
    Demping bak Prolink
    Dekk framme 120/70 R17
    Dekk bak 180/55 R17
    Hjul framme 17
    Hjul bak 17
    Dokumentasjon
    Tilbehør

    utviklet for røff bruk og heftige kjøre- opplevelser

    se video

    interessert i denne?

    honda

    originalt tilbehør

    Velg mellom tilbehør innen beskyttelse, komfort og lastekapasitet. Alt er designet spesielt til sykkelen, i matchende farge og som passer perfekt.